Nedir Bu Yalandan Felsefe?


Yalandan Felsefe, Instagram üzerinden küçük çaplı ve iddiasız olmak üzere açılan aynı adlı hesabın bir başka mecradan ilgililere ulaşma umududur. Instagram hesabım açık ve aktif olmakla beraber, bir blog vasıtasıyla kelime sınırlaması olmaksızın daha geniş kitlelere ulaşmak ve iyi işler yapmak istediğimden Yalandan Felsefe hesabımı burada da açıyorum. Yalandan Felsefe'nin açılış amacı, düşüncelerimi insanlara yaymak ve okuduğum felsefe kitaplarının ve felsefi ağırlıklı filmlerin yorumlarını kaydetmektir. Ünlü olmak hiçbir zaman hedefimde olmadı. Yüz kişilik küçük bir takipçi kitlem var ve sayfayı daha rahat bir çalışma ortamına sahip olmak için açıyorum. Hiçbir şey iddia etmiyorum. Yazdıklarım sadece kendi düşüncelerim ve felsefeyi henüz sadece bir hobi olarak hayatıma kattım. Detaylı bilgi için https://www.instagram.com/yalandanfelsefe/ adresine bakınız. 

Neden bir internet sitesi açmaya karar verdiğimi de iyice açıklamak isterim. Instagram'ın düşünce yaymaktan ziyade fotoğraf paylaşmak temelli bir platform olduğunu fark ettim. Benim durumumda bu kitap fotoğrafı paylaşmak oluyor tabii. İyi fotoğraflar, iyi yazılara göre daha fazla beğeni alıyor ve bu da yapmaya çalıştığıma ters düşüyor gibi geliyor bana. Kısaca sesimi duyurabileceğim bir mecraya ihtiyacım var. Umarım istediğimi bağımsız bir site açarak gerçekleştirebilirim.

Lafı fazla uzatmamalı. Bu site hem kitap yorumlarımı sunabileceğim hem felsefeyi ve felsefe tarihini kendi çapımda, bildiğim kadarıyla açıklayabileceğim hem de gerektiği zaman toplumsal konular hakkında yazabileceğim bir yere dönüştürmek istiyorum. İlgilenirseniz, sizinle de düşüncelerimi paylaşmak büyük bir keyif olacak.

Sevgiler,

Yalandan Felsefe


Yorumlar

Popüler Yayınlar